Svar på frågestunden

2010-08-11 | 16:17:33 / Kategori Båda
Vanja frågar:
Vilken är den läskigaste filmen du har kollat på?
Gillar du Twilight , new moon.. osv.. ?


Ämah svarar:
Eftersom att jag är livrädd för skräckfilmer så kollar jag inte så mycket på dom.. Men den läskigaste måste nog vara Japanska versionen av The grudge.. usch en riktigt ryslig film det där ;)

Jag älskar Twilight och alla dom filmerna.. Har dock inte sett den senaste :) Men jag tycker att dom riktigt får fram den häftiga känslan i filmen - tycker dock att böckerna är så sjukt mycket bättre, men det underlättar med en film också, för det är mysigt att titta på :)

Ylva svarar:
Samma här, jag är livrädd för skräckfilmer XD Så ser oftast inte det. Men dom få jag sett har varit sjukt läskiga! Har dock sett typ två stycken bara, Orphan & Från andra sidan. Jag är rätt mesig så xD
Jag gillar Twilight ja! :3 Men böckerna är bättre! Jag är inget direkt hysteriskt fan (längre, var värre innan) men jag gillar dom verkligen!

Jesper frågar:
Vilken är den absolut bästa äventyrsfilmen du har sett? :)

Ämah svarar:
Hmm.. den var svår.. Jag tror jag får sätta punkten på Indiana Jones filmerna ;) Riktigt gamla klassiker som man bara måste se!

Ylva svarar:
Älskar Pirates of the Caribbean, så alla dom får väl bli svaret på frågan! :)

Anonym frågar:
Vilken är er favoritfilm/favoritbok? :)

Ämah svarar:
Mina favoritfilmer får nog landa på Dear john, Mona-Lisas Leende och Flyga drake :)
Min favoritbok är helt klart -utan tvekan- Mark Zusak's Boktjuven. Åh det finns ingen bättre alltså :)

Ylva svarar:
Jag har två favoritfilmer för tillfället - Sweeney Todd och Gilbert Grape :) Har ingen direkt favoritbok, men jag älskar verkligen Harry Potter!

Bertil Stjärtil frågar: 
När är det lunch?

Ämah svarar:
Något oseriös fråga, men jag svarar ändå ;)
Lunch brukar vara mellan 11-13. Men det finns vissa som äter senare än så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback