Emma här!

2010-07-01 | 21:43:45 / Kategori Emma
Hej hej :) Tänkte berätta lite om mig själv,

Jag heter Emma, kallas för Ämah, och är 15 år. Ja, som ni säkert upptäckt så driver jag den här bloggen med Ylva.
På fritiden fotograferar jag, vilket jag tycker är helt awesome! :D Fast det är inte allt jag gör, jag sjunger, spelar gitarr och rider också! :) Ridit har jag gjort i tio år nu, och lär fortsätta så länge det är möjligt!

Jag tittar på film väldigt ofta, och är helt kär i standard komedi/romantiska filmer. Men jag uppskattar även riktigt rörande filmer, med mer drama och verklighetstroget liksom. Ni lär få höra en hel del om mig och mina crazy filmkvällar/nätter, det brukar bli sådär 2-3 filmer då!

Nog om filmandet, nu skriver vi ju lite om musik också! För det mesta lyssnar jag på nästan all rock, men det händer även att jag lyssnar på hip hop, pop, klassisk musik och techno :) Som jag skrev så sjunger jag och spelar gitarr, för att höra mig kan du ju alltid kika in på min youtube kanal :) Thelittlemupp@youtube :)


En bild på mig Emma!

Puss och Kram,
Ämah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback