Bröllopsfotografen

2010-08-10 | 20:19:26 / Kategori Ylva - Recension
29-åriga värmlänningen Robin bor hemma hos sina föräldrar och jobbar på en fabrik. Hans största intresse är att fotografera och när fabriken han jobbar på läggs ner börjar han fota mer på allvar. Han köper en dyr kamera och reser till Stockholm för att "plåta av" en skuld på 10.000 kronor.

Filmen är regisserad av Ulf Malmros.

Detta är menat som en komedi, eller? Skrattade inte så mycket direkt xD Men men, det är jag. Jag satt mest och kollade på hur snyggt filmad den var och hur gärna jag ville ha hans kamera! "80 000 kr. 98 med objektivet", skulle verkligen inte tacka nej till den utrustningen ... Filmen var väldigt bra men inte jätterolig enligt mig :)

Emmas kommentar:
Jag hade mycket högre förväntningar än vad som faktiskt levererades i denna film.. Blev rätt besviken när jag såg den. Visst var den lite småkul ibland, och jag tycker faktiskt inte att den var så snyggt filmad - och ljudeffekterna var ju rätt kassa.. ja vad säger man, den lutade mer åt det dåliga hållet men hade sina stunder.
Absolut inte sevärd, men kan vara en bra avstickare.

Kommentarer
Postat av: august

Denna film tror jag är roligare när man bor i värmland (som jag) :D

2010-08-10 @ 21:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback