Poseidon

2010-08-10 | 20:11:46 / Kategori Ylva - Recension
På nyår träffas atlantångaren Poseidon av en jättevåg och börjar sjunka. De överlevande får sedan kämpa för sina liv när de ska fly från det upp-och-nervända skeppet.

Såg den här filmen när den gick på trean i söndags. Kändes lite som "en coolare version (med fler lik, mer blod, fler explosioner, noll kärlek och mer action) av Titanic", den går ju ändå åt samma håll! Men ändå helt annorlunda. Jag störde mig en aning på hur fort det gick innan jättevågen kom, men man förstår att det måste bli så eftersom all annan tid går ut på att de överlevande ska ta sig ut ur skeppet. Lagom lång, spännande rakt igenom och inte alls så förutsägbar jag trodde innan jag såg den! Den var sorglig på sina ställen och inte allt för invecklad. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback